Σαρακοστή στο σπίτι: Tips για να ετοιμάσετε εύκολα το διατροφικό σας πλάνο

Η νηστεία δεν είναι εύκολη υπόθεση, πόσω μάλλον όταν κάποιος αποφασίζει να νηστέψει για πρώτη φορά καθόλη τη διάρκεια της Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Τι μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, για να γίνει η νηστεία της Σαρακοστής περισσότερο εύκολη για εσάς και την οικογένειά σας; Πώς θα «εξοπλίσετε» το σπίτι σας ούτως ώστε να μην μπαίνετε συχνά σε διατροφικούς… «πειρασμούς»;

Υπάρχουν τρία tips που μπορούν να σας βοηθήσουν να ετοιμάσετε εύκολα το σαρακοστιανό σας πλάνο και κυρίως, να σας εγγυηθούν ότι θα το τηρήσετε. Ας τα δούμε ένα προς ένα!

1. Ετοιμάστε διατροφικά πλάνα για κάθε εβδομάδα

Μπορεί να φαντάζει δύσκολο, ωστόσο, το σίγουρο είναι πως η προετοιμασία του μενού ολόκληρης της Σαρακοστής δεν θα σας πάρει πολύ χρόνο και θα αποδειχθεί πολύτιμο για εσάς. Αρχίστε να ετοιμάζετε από τώρα διατροφικά πλάνα για καθεμιά από τις επτά εβδομάδες που θα νηστέψετε. Φροντίστε απλώς να περιλαμβάνονται πάντα σε αυτά τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και σημαντικά στοιχεία για τον ανθρώπινο οργανισμό. Μια αναζήτηση στο Διαδίκτυο θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε πολλές και νόστιμες συνταγές για να τρώτε υγιεινά και να νιώθετε χορτάτοι το πρωί, το μεσημέρι και το βράδυ. Φυσικά, καλό είναι να ζητήσετε και τη βοήθεια ενός διατροφολόγου, προκειμένου να σας κατευθύνει. Στη περίπτωση δε που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας, η συμβολή ενός ειδικού κρίνεται απαραίτητη.



2. Γεμίστε τα ντουλάπια της κουζίνας σας με τα κατάλληλά τρόφιμα

Το δεύτερο βήμα που αξίζει να κάνετε πριν την έναρξη της Σαρακοστής είναι να επισκεφτείτε το σούπερ μάρκετ. Προμηθευτείτε από νωρίς τα τρόφιμα που χρειάζεστε προκειμένου να έχετε πάντα στη διάθεσή σας τα απαραίτητα υλικά για τις νηστίσιμες συνταγές σας. Μακαρόνια (ολικής αλέσεως ή όχι), ρύζι, δημητριακά, κινόα, σόγια, όσπρια καλό είναι να βρίσκονται κάθε στιγμή στα ντουλάπια της κουζίνας σας, αφού θα αποτελούν τη βάση για τα περισσότερα πιάτα σας. Καλό είναι, επίσης, να γεμίσετε την κατάψυξή σας με κατεψυγμένα θαλασσινά και λαχανικά, ούτως ώστε να μην τρέχετε την τελευταία στιγμή για τις αγορές σας.

3. Φροντίστε από τώρα για τα σνακ σας

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχάσετε και τα νηστίσιμα σνακ σας. Τα αποξηραμένα φρούτα, τα κράκερ και οι ξηροί καρποί αποτελούν εξαιρετικές επιλογές για κάθε ηλικία. Βρείτε εκείνα που περιέχουν τις περισσότερες βιταμίνες για να έχετε ενέργεια κάθε στιγμή και φροντίστε να τα έχετε πάντα στη διάθεσή σας, τόσο στο σπίτι όσο και στο γραφείο. Κάθε πρωί πριν φύγετε για την εργασία σας, βάλτε στην τσάντα σας ένα σακουλάκι με μερικά αμύγδαλα, καρύδια και αποξηραμένα φρούτα (πείτε «ναι» στα βερίκοκα διότι περιέχου αρκετό σίδηρο). Με τον τρόπο αυτό δεν θα πεινάτε και θα μένετε μακριά από τους αγαπημένους σας γευστικούς «πειρασμούς».

1Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Το έθιμο της κυράς Σαρακοστής

Αποτελεί ένα από τα παλαιότερα και πιο όμορφα έθιμα της Ελλάδας. Ο λόγος για την κυρά Σαρακοστή με τα επτά πόδια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς θα γίνετε fit σε… 40 ημέρες

'Εχετε βάλει στόχο να γίνετε fit αλλά δεν γνωρίζετε πώς να ξεκινήσετε; Η Σαρακοστή αποτελεί ιδανική ευκαιρία για να μπείτε σε πρόγραμμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νηστεία: Τα πλεονεκτήματά της στον οργανισμό μας

Ο αποκλεισμός ζωικών προϊόντων όμως, όπως εξηγεί και η διατροφολόγος του Mothersblog, Ευσταθία Παπαδά, έχει πολλά οφέλη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νηστίσιμη συνταγή: Σπαγγέτι με πέστο αβοκάντο και λαχανικά

Υπέροχη μακαρονάδα για τις μέρες νηστείας!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τρεις εύκολοι τρόποι να μαγειρέψετε τα μανιτάρια

Συγκεντρώσαμε τρεις εύκολες συνταγές για να εμπνευστείτε και να δημιουργήσετε τα δικά σας σαρακοστιανά πιάτα με ελάχιστα υλικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η πιο νόστιμη συνταγή για γίγαντες στον φούρνο!

Πλούσιοι σε ασβέστιο και πρωτεΐνες και «φτωχοί» σε θερμίδες, είναι ιδανική επιλογή, για όσους προσέχουν τη διατροφή τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σαρακοστή: Το μενού της 1ης εβδομάδας

Η Mamatsita ετοιμάζει για εσάς το σαρακοστιανό μενού της εβδομάδας! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να... μαγειρέψετε!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τι να προσέξετε προτού ξεκινήσετε νηστεία

Αν έχετε αποφασίσει να νηστέψετε φέτος, τότε σίγουρα αξίζει να οργανωθείτε και να κάνετε την κατάλληλη προεργασία!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ