7 tips για να μην... παχύνετε κατά την περίοδο της νηστείας

Μπορεί η νηστεία να είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για αποτοξίνωση του οργανισμού, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως δεν θα καταλήξετε να πάρετε μερικά κιλά παραπάνω. Διότι έχει πολύ υδατάνθρακα και πολύ λάδι. Κάτι που μόνο ισορροπημένη δεν κάνει τη διατροφή σας. Επομένως, παρακάτω θα βρείτε μερικά tips, έτσι ώστε να μην.. παχύνετε τις εβδομάδες νηστείας της Σαρακοστής.


Το παν είναι οι συνδυασμοί

Κατά τη διάρκεια της νηστείας χρειάζεται να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς τροφών στο πιάτο σου. Για παράδειγμα, προτίμησε τον αρακά με πατάτες και λίγο λάδι ή τα μαυρομάτικα φασόλια με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Ταυτόχρονα, πρέπει να εμπλουτίζεις την καθημερινή σου διατροφή με υγιεινά σνακ, όπως είναι τα φρούτα ή κάποια χούφτα ξηρούς καρπούς.


Τα μανιτάρια είναι ο καλύτερός σου φίλος

Σε αυτή τη νηστεία, τα μανιτάρια θα γίνουν ο καλύτερός σου φίλος. Όπου μπορείς να τα συμπεριλάβεις, μόνο καλό θα κάνουν στον οργανισμό σου καθώς σου δίνουν την απαραίτητη ενέργεια για να μην πεινάσεις στο υπόλοιπο της ημέρας σου. Πρόσεχε όμως, λίγο την ποσότητα και απόφυγε να τα τηγανίσεις, διότι σε αυτή τη μορφή αποκτούν πολλές θερμίδες.


Το λάδι δεν είναι φίλος σου

Καταλαβαίνουμε ότι τα λαδερά έχουν την τιμητική τους κατά την περίοδο της νηστείας, όμως μπορείς να περιορίσεις το λάδι, ακόμη και σε αυτά. Δοκίμασε να κάνεις τα όσπρια σαλάτα, τον αρακά με περισσότερη σάλτσα τομάτας και λιγότερο λάδι και τις φακές με κινόα και φρέσκο κρεμμύδι.


Φρούτα και λαχανικά είναι τα μικρογεύματα που θα σε σώσουν

Το δεκατιανό και το απογευματινό σου φρούτο είναι εκείνα που θα σου περιορίσουν την πείνα για το μεσημεριανό και το βραδινό αντίστοιχα. Θα σου δώσουν τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, στις λιγότερες δυνατές θερμίδες. Τα λαχανικά από την άλλη, θα σε «χορταίνουν» πριν το κυρίως γεύμα σου και θα σου δίνουν την φρεσκάδα που λείπει από αυτό.


Μπορείς και να παραλείψεις το ψωμί

Δεν χρειάζεται πάντα να συνοδεύεις το γεύμα σου από μια φέτα ψωμί, παρά μόνο όταν το κυρίως πιάτο σου δεν σου προσφέρει την απαραίτητη ποσότητα ενέργειας για να συνεχίσεις την ημέρα σου. Εάν συνεχίσεις να πεινάς, δοκίμασε να φας περισσότερη σαλάτα ή περίμενε να φας σε δύο ώρες από εκείνη τη στιγμή, το φρούτο της επιλογής σου.


Τα (υγιεινά) γλυκά δεν θα πρέπει να λείπουν

Εάν σου έρθει η επιθυμία να φας κάποιο γλυκό μετά το φαγητό, καλό θα ήταν να το φας, χωρίς να πιέσεις τον εαυτό σου για τίποτα. Παρόλα αυτά, φρόντισε να μην φας πολύ, διότι τα γλυκά της νηστείας δεν έχουν λιγότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα. Είναι όμως αυτό που θα λέγαμε «υγιεινά γλυκά». Μια άλλη ιδέα για να βάλεις τη ζάχαρη στη «νηστίσιμη» ζωή σου είναι το μέλι. Εύκολο, γρήγορο και με λίγες θερμίδες.


Πιες πολύ νερό

Ή τσαί. Ξεγέλασε την πείνα σου με ένα λίτρο νερό παραπάνω ή κάποιο αρωματικό, χαλαρωτικό τσάι ή καφέ. Μην ξεχνάς πως σε κάθε προσπάθεια σωστής διατροφής, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να σταματήσεις να τρως. Μια γενική συμβουλή πάντως είναι το «μέτρον άριστον», ειδικά στα θερμιδογόνα τρόφιμα της νηστείας!

 

 

3Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Τα οφέλη της νηστείας στο σώμα σου

Τα οφέλη από τη νηστεία της Σαρακοστής είναι πολλά, αρκεί όμως αυτή η αποχή από τα προϊόντα ζωικής προέλευσης να αντικατασταθεί από μια ισορροπημένη διατροφή...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ποια θαλασσινά μπορούμε να τρώμε κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής;

Αφού δεν τρώμε ψάρι, γιατί τρώμε χταπόδι, γαρίδες και καλαμάρια;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς δεν θα «πεινάσεις» τη Σαρακοστή

Οι επιλογές που έχεις στη διάθεσή σου είναι πολλές και θα σε βοηθήσουν να ακολουθήσεις μία ισορροπημένη διατροφή, που θα σου χαρίσει όλα τα θρεπτικά συστατικά....

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σουπιές τηγανιτές: Η πιο εύκολη συνταγή για να εντυπωσιάσετε

Πώς θα «απογειώστε» το απόλυτο σαρακοστιανό πιάτο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σαρακοστή: Το μενού της 3ης εβδομάδας

Σαρακοστή: Το μενού της τρίτης εβδομάδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ