Πώς δεν θα «πεινάσεις» τη Σαρακοστή

Φέτος, πήρες τη μεγάλη απόφαση. Ο στόχος μπορεί να μοιάζει δύσκολος και εσύ να σκέφτεσαι διαρκώς τι θα φας. Παρόλα αυτά, οι επιλογές που έχεις στη διάθεσή σου είναι πολλές και θα σε βοηθήσουν να ακολουθήσεις μία ισορροπημένη διατροφή, που θα σου χαρίσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι προκειμένου να ανταπεξέλθεις στο βεβαρυμμένο σου πρόγραμμα. Συγκεντρώσαμε γευστικές προτάσεις και συμβουλές προκειμένου να απολαύσεις τις ημέρες της νηστείας όσο ποτέ άλλοτε!

Πολλά και συχνά γεύματα

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται! Μην παραλείπεις το βασικό γεύμα που θα σου χαρίσει ενέργεια και θα σου «κόψει» την πείνα. Συνέχισε με τα ενδιάμεσα γεύματα που θα σε βοηθήσουν να χορτάσεις προσωρινά και να μην υπερκαταναλώσεις στα κυρίως γεύματα. Το δεκατιανό και το απογευματινό, μπορούν να κάνουν τη διαφορά και οι επιλογές που έχεις στη διάθεσή σου είναι πολλές: Φρούτα, παστέλι, κριτσίνια ολικής άλεσης, χαλβάς, ξηροί καρποί!

Πες «ναι» στην πρωτεΐνη

Οι πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για την εύρυθμη λειτουργεία του οργανισμού μας. Ανάμεσα στα οφέλη που μας προσφέρουν είναι ότι μας δημιουργούν αίσθημα κορεσμού! Προσπάθησε, λοιπόν, να καταναλώνεις θαλασσινά όπως καλαμαράκια, χταπόδι και γαρίδες που θα σου προσφέρουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας. Ενέταξε στη διατροφή σου, ξηρούς καρπούς, όσπρια, ρύζι και μανιτάρια οι οποίες επίσης θα σου χαρίσουν το πολύτιμο αυτό συστατικό. Τέλος, εξίσου σημαντικό είναι να κάνεις τους κατάλληλους συνδυασμούς. Για παράδειγμα, τρώγοντας φακόρυζο, συνδυάζοντας δηλαδή όσπρια με ρύζι, θα δώσεις στο σώμα σου πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας!

Συνόδευσε το φαγητό σου πάντα με σαλάτα

Ετοίμασε πολύχρωμες σαλάτες, με τις οποίες θα συνοδεύεις τα κυρίως πιάτα που ετοιμάζεις. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν αυξάνουν τον κορεσμό και καθυστερούν την πέψη και έτσι δεν θα πεινάς για αρκετή ώρα. Επίσης, μην ξεχνάς να ξεκινάς το γεύμα σου πάντα από τη σαλάτα και να μην την αφήνεις για το τέλος.


Προτίμησε τροφές με λίγες θερμίδες

Εάν συνεχίζεις να πεινάς, μπορείς να φας παραπάνω. Απλώς, φέρσου έξυπνα και προτίμησε πιάτα που δεν περιέχουν πολλές θερμίδες και λιπαρά. Για παράδειγμα, καλό να είναι να αποφεύγεις τα τηγανητά και το ψωμί και να προτιμάς τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς.

Πιες νερό!

Τέλος, δύο ποτήρια νερό πριν από το φαγητό θα σε χορτάσουν και θα σε κάνουν να καταναλώσεις μικρότερες μερίδες. Πέρα από το γεγονός ότι θα χορτάσεις πιο εύκολα, θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου!

3Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

7 tips για να μην... παχύνετε κατά την περίοδο της νηστείας

Μπορεί η νηστεία να είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για αποτοξίνωση του οργανισμού, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως δεν θα καταλήξετε να πάρετε μερικά κιλά παραπάνω...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα οφέλη της νηστείας στο σώμα σου

Τα οφέλη από τη νηστεία της Σαρακοστής είναι πολλά, αρκεί όμως αυτή η αποχή από τα προϊόντα ζωικής προέλευσης να αντικατασταθεί από μια ισορροπημένη διατροφή...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ποια θαλασσινά μπορούμε να τρώμε κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής;

Αφού δεν τρώμε ψάρι, γιατί τρώμε χταπόδι, γαρίδες και καλαμάρια;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σουπιές τηγανιτές: Η πιο εύκολη συνταγή για να εντυπωσιάσετε

Πώς θα «απογειώστε» το απόλυτο σαρακοστιανό πιάτο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σαρακοστή: Το μενού της 3ης εβδομάδας

Σαρακοστή: Το μενού της τρίτης εβδομάδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ