Σαρακοστή: Αυτά είναι τα σνακ για να πάρεις μαζί σου στο γραφείο

Οι ημέρες της νηστείας απαιτούν καλή προετοιμασία και εφοδιασμό προκειμένου, αν θέλετε να είστε προετοιμασμένοι για το γραφείο. Οργανώστε τα τρόφιμα που θα πάρετε μαζί σας μερικές ημέρες πριν, προκειμένου να έχετε αρκετές επιλογές στη διάθεσή σας και να μην καταλήξετε σε ανθυγιεινές λύσεις, όπως για παράδειγμα τα πατατάκια που μπορεί να είναι νηστίσιμα, δεν έχουν όμως καμία διατροφική αξία. Συγκεντρώσαμε μερικές από τις πιο γευστικές προτάσεις για απολαυστικά σνακ που μπορείτε να έχετε μαζί σας στο γραφείο.

 

Παστέλι

Ο συνδυασμός σουσαμιού με μέλι το κάνει ένα εξαιρετικά θρεπτικά τρόφιμο που θα σας προσφέρει ενέργεια και ευεξία. Πιο συγκεκριμένα, το σουσάμι αποτελεί μία πλούσια πηγή ασβεστίου, ενώ περιέχει πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά όπως φώσφορο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Είναι ιδανικό σνακ, καθώς δεν χρειάζεται κάποια προετοιμασία και μπορείτε να το μεταφέρετε μαζί σας εύκολα. Το καλύτερο είναι ότι αποτελεί μία πολύ υγιεινή και γευστική επιλογή, χωρίς να προσφέρει περιττές θερμίδες.

 

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί αποτελούν μία ιδανική επιλογή και θα σας προσφέρουν ενέργεια, προκειμένου να είστε πιο αποδοτικοί. Έχουν μεγάλη διατροφική αξία και είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και βιταμίνες. Επιλέξτε ανάλατους και προσπαθήστε να μην καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες, γιατί θα σας χαρίσουν περισσότερες θερμίδες από όσες έχετε ανάγκη. Αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, φιστίκια είναι μόνο μερικές από τις επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας. Αν έχετε όρεξη για κάτι γλυκό, μπορείτε να τους συνδυάσετε με αποξηραμένα φρούτα!

 

Φρούτα

Μήλα, μπανάνες, αχλάδια, πορτοκάλια και ακτινίδια είναι μόνο μερικές από τις δροσερές προτάσεις που μπορείτε να επιλέξετε, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα πολύχρωμο υγιεινό και θρεπτικό μπολ. Σε κάθε περίπτωση, τα φρούτα γεμάτα βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά στοιχεία κατέχουν έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη διατροφή μας. Επιπλέον, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θα μας βοηθήσουν να αποβάλλουμε τις τοξίνες και να αισθανθούμε πιο υγιείς γεμάτες ευεξία και ενέργεια. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πλύντε και να κόψτε τα αγαπημένα σας φρούτα σε μικρά κομμάτια και να τα τοποθετήσετε τα σε ένα τάπερ. Εναλλακτικά, απλώς πάρτε τα ολόκληρα στο γραφείο!

 

Μπάρες δημητριακών

Δημιουργήστε τις δικές σας μπάρες δημητριακών με κουάκερ, ξηρούς καρπούς, μέλι ή ταχίνι. Έτσι, θα είστε απολύτως σίγουροι ότι είναι φτιαγμένες με αγνά υλικά και δεν περιέχουν συντηρητικά και ζάχαρη. Στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλές συνταγές, για να τις φτιάξετε εύκολα και γρήγορα!

 

Κριτσίνια

Αν αγαπάτε τις αλμυρές επιλογές τότε τα κριτσίνια είναι μία καλή λύση. Θα βρείτε πολλές παραλλαγές, από σικάλεως μέχρι πολύσπορα ή καλαμποκιού, ώστε να έχετε ποικιλία στις γεύσεις.

Εναλλακτικά, μπορείτε να πάρετε μαζί σας ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, που ταιριάζει ιδανικά με τον καφέ!

 

6Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Μία θρεπτική πρόταση όχι μόνο για τη Σαρακοστή αλλά και κάθε μέρα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μεζές, παρέα, ουζοποσία, το τρίπτυχο της σαρακοστιανής ευτυχίας!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Χούμους με παντζάρι

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς η νηστεία κάνει καλό στο δέρμα σου

Φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης βοηθούν στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας, αλλά και στην απόκτηση μίας αψεγάδιαστης επιδερμίδας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κοντινοί προορισμοί για πικ νικ με σαρακοστιανά

Η χώρα μας είναι γεμάτη όμορφα καταπράσινα μέρη, που θα σε κάνουν να ξεχάσεις για λίγο τις υποχρεώσεις σου και να απολαύσεις χαρούμενες στιγμές με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, περνώντας ποιοτικό χρόνο μαζί τους!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι πρωτότυπες σαλάτες της Σαρακοστής

Επίλεξε τα πιο φρέσκα υλικά, άσε τη φαντασία σου ελεύθερη και δημιούργησε τα πιο γευστικά πιάτα. Σε λίγα μόλις λεπτά μπορείς να ετοιμάσεις εντυπωσιακά πολύχρωμα και θρεπτικά γεύματα που θα σε γεμίσουν ενέργεια χωρίς να σε «βαρύνουν».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σαρακοστή: Το μενού της 6ης εβδομάδας

Η Mamatsita ετοιμάζει για εσάς το σαρακοστιανό μενού της εβδομάδας! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να... μαγειρέψετε!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ