Πώς να προετοιμάσεις το σώμα σου για την Κυριακή του Πάσχα

Η περίοδος της νηστείας δεν είναι κάτι που δημιουργεί πρόβλημα στο σώμα και την υγεία μας, έχει μάλιστα πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας. Φυσικά, όλα αυτά ισχύουν εάν ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή, γεμάτη πηγές πρωτεΐνης και βιταμινών. Υπάρχουν, ωστόσο, και μερικά πράγματα που θα πρέπει να προσέξουμε, έτσι ώστε να μην είναι απότομη η μετάβαση από τη νηστεία στην ελεύθερη διατροφή. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι υπάρχει κίνδυνος να αποκτήσουμε σημαντικά παθολογικά προβλήματα.

Παρακάτω θα βρειτε μερικές συμβουλές για να μην «σας πέσει βαρύ» οτιδήποτε ζωικής προέλευσης καταναλώσετε την Κυριακή του Πάσχα.

Για να μην έχουμε θέματα με το πεπτικό μας σύστημα και να αντλήσουμε λοιπόν, τα μέγιστα οφέλη από την περίοδο της Σαρακοστής και τη νηστεία, η «διατροφική» μας μετάβαση πρέπει να γίνει σταδιακά. Κυρίως γιατί η κατανάλωση όλων όσων στερηθήκαμε νηστεύοντας, όπως είναι το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα λιπαρά οδηγεί σε «φούσκωμα κοιλιάς».

Ας ξεκινήσουμε από το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου και της Ανάστασης. Η πιο χρήσιμη συμβουλή θα ήταν να περιοριστούμε σε ένα με δύο πιάτα μαγειρίτσα και μια σαλάτα. Να μην το παρακάνουμε με τα αβγά και τα ψητά κρέατα, καθώς αυτό θα μας δυσκολέψει αρκετά στην χώνεψή τους. Επιπλέον, καλό θα ήταν να αποφύγουμε την υπερκατανάλωση αλκοόλ, ακόμη και εάν ο οργανισμός μας είναι εξοικειωμένος σε αυτό.

Την Κυριακή του Πάσχα η καλύτερη επιλογή που θα κάνουμε θα είναι να ξεκινήσουμε με ένα ελαφρύ πρωινό και όχι κατευθείαν στο... ψητό. Γνωρίζουμε πως αυτή είναι σχεδόν η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων καθώς «βιάζεσαι» να προλάβεις να απολαύσεις όσο το δυνατόν περισσότερο κρέας γίνεται. Όμως, αυτό θα δυσκολέψει μόνο εσένα και το πεπτικό σου σύστημα αφού θα «φουσκώσεις» εύκολα και γρήγορα.

Μόλις φτάσει η ώρα του μεσημεριανού φαγητού, μπορούμε να αρχίσουμε με μια σαλάτα και λίγο κρασί. Στη συνέχεια, μπορούμε να ξεκινήσουμε το «τσιμπολόγημα» από τον οβελία. Το γλυκό είναι μια μη ανατρέψιμη επιλογή, αφού ακόμη και αν έχουμε δυσανεξία στη γλυκόζη, υπάρχει η επιλογή του τσουρεκιού. Το βράδυ, καλό θα ήταν να προτιμήσουμε ένα γιαούρτι με φρούτα.

Σε γενικές γραμμές, ας φροντίσουμε να αποφύγουμε τα βαριά φαγητά, να μην καταναλώσουμε ωμά τρόφιμα, παρά μόνο εάν τα έχουμε πλύνει και μαρινάρει σωστά, χωρίς προσθήκη υπερβολικών λιπαρών, μπαχαρικών και άλατος και να προτιμήσουμε να απολαύσουμε το γλυκό μας το πρωί και όχι μετά από ένα βαρύ γεύμα.

7Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Διαγωνισμός: Οι νικητές που κέρδισαν τις φιάλες από το Ούζο Πλωμάρι για το Σαρακοστιανό τους τραπέζι

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Tips για εσάς που θα νηστέψετε μόνο τη Μεγάλη Εβδομάδα

Δείτε το ως μια ευκαιρία για αποτοξίνωση, αφού κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας δεν θα καταναλώνετε κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα και ψάρια

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ρολάκια λαχανικών (spring rolls) & dip ταχινιού

Αυτά τα ρολάκια λαχανικών με dip ταχίνι είναι ένα από αυτά που ετοιμάζω σε λιγότερο από μισή ώρα και που … εξαφανίζονται σε λιγότερο από πέντε λεπτά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Χταπόδι ξυδάτο: Η συνταγή για τον πιο εύκολο ουζομεζέ

Πάντα με συνοδεία Ούζου Πλωμαρίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σαρακοστή: Το μενού της 7ης εβδομάδας

Η Mamatsita ετοιμάζει για εσάς το σαρακοστιανό μενού της εβδομάδας! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να... μαγειρέψετε!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γραφικότητα και έθιμα σε ένα μοναδικό Πάσχα στις Κυκλάδες

Στις Κυκλάδες θα περάσεις ένα αξέχαστο πασχαλινό γλέντι. Διότι είναι όμορφα, γραφικά και με μοναδικά έθιμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Από τη νηστεία στην κρεατοφαγία: Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Πώς μπορούμε να επανέλθουμε ομαλά στην κατανάλωση των τροφών που είχαμε στερηθεί;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ